Payfix Dijital Hesap Cüzdanı Şikayet
Payfix Dijital Hesap Cüzdanında Kullanıcıların yaşadığı şikayet konularına nelerdir ?
Payfix Dijital Hesap Cüzdanı 2018 yılında Türkiyede kurulmuş ve başta Türkiye olmak üzere dünyanın her yerine hizmet veren elektronik para birimidir. Payfix Dijital cüzdanını kullanan kullanıcıların yaşadığı sorunlara genel hatlarla değineceğiz. Payfix Dijital Cüzdanı Hakkında yaşayacağınız sorunlarda uygulamanız gereken çözüm yollarına kısa yönlendirmeler yapmaya çalışacağız. Payfix Dijital Hesap Cüzdanı Şikayet.
Payfix Üyelik Şikayetleri
Payfix Dijital Hesap cüzdanını kullanmaya karar verdiğiniz www.payfix.com.tr ‘den bireysel hesap oluştur butonuna tıkladıktan sonra açılan formda size ait bilgileri doldurdunuz fakat onay butonuna tıkladığınızda girilen bilgilerin hatalı olduğunu belirten bir pencere açıldı . Böyle bir durumda ilk yapmanız gereken ;
1. internet tarayıcı geçmişi ve çerezleri silin veya başka bir cihazdan giriş yapıp işleminizi deneyin.
2. internet tarayıcınızda gizli sekme açarak işleminizi deneyin.
bu adımlarda uyguladınız ve tekrar hata alıyorsanız yapmanız gereken Payfix destek ekibi ile iletişime geçmek . Payfix Destek Ekibi mail adresi: [email protected] ‘dir. Payfix Üyelik açma işleminizde sorun olduğunu girdiğiniz bilgilerin doğru olduğunu fakat üyelik işleminizin gerçekleşmediğini belirten açıklayıcı bir mail gönderiniz. Göndereceğiniz mail ‘de işlem süresinin kısa bir süre içerisinde sonuçlanması için size ait bilgileri net bir şekilde belirtip sorununuzu net bir şekilde açıklayınız.
Payfix Onay Kodu Şikayeti
Payfix Dijital hesap cüzdanınızı kullanırken yaşayabileceğiniz sorunlardan bir taneside şebekenizle alakalı olarak payfix dijital hesap cüzdanınıza girememenizdir. Payfix Dijital hesap cüzdanı güvenliğiniz için 2 adımlı güvenlik girişi sağlamaktadır. Payfix bilgilerinizi girdikten sonra açılan sayfada cep telefon numaranıza gelecek olan onay kodu istenmektedir. Kimi zaman hatlarda yaşanan yoğunluktan dolayı yada mobil cihazınızla ilgili hat çekim alanından çıkmanızdan dolayı onay kodu sms ‘i mobil cihazınıza gelmeyebilir ve sizde bu yüzden payfix hesabınıza giriş yapamayabilirsiniz. Böyle bir problemde hattınızın o alanda çekip çekmediğini kontrol ediniz. Mobil cihazınız ile çekim alanındaysanız ve hala onay kodu sms’i gelmiyorsa hatlarda yaşanan yoğunluktan kaynaklanmaktadır. Payfix Dijital hesap cüzdanı sms doğrulama kodunu otomatik olarak göndermektedir. Payfix Onay kodu şikayeti mobil hattan kaynaklanan bir sorundur.
Payfix Para Aktarma Şikayeti
Payfix Dijital Hesabınıza para yükleme işlemi gerçekleştirirken yaşanılan sorunlardan bir taneside para transfer işleminizin payfix dijital hesap cüzdanınıza aktarılmaması. Payfix Para Aktarma şikayetinde dikkat etmeniz gerek kurallar ve şartlar bulunmakta öncelikle bu şartlara göz atalım :
Payfix Dijital Hesap Cüzdanına minimum 25 tl yatırımda bulunabilirsiniz bu tutarın altında yapacağınız yatırımlar hesabınıza aktarılmayacak ve askıda kalacaktır. Böyle bir durumda payfix ilgili tutarı hesabınıza iade edecektir.
Payfix Dijital Hesap Cüzdanınıza yanlızca kendi banka hesabınızdan para yükleme işlemi gerçekleştirebilirisiniz. Başka birinin banka hesabından kendi payfix dijital cüzdanınıza para yükleme işlemi yapamazsınız. Payfix Dijital Hesap Cüzdanı ile banka bilgilerinizin eşleşmesine özen gösteriniz. Başka bir banka hesabından yapmaya çalışacağınız yükleme işlemi ilgili hesaba geri iade edilecektir.
Payfix Dijital Hesap Cüzdanınıza Para Yükleme işlemi gerçekleştirirken para transfer işleminde 10 haneli payfix üyelik numaranızı açıklama kısmına yazmayı unutmayın aksi taktirde para yükleme işleminiz gerçekleşmeyecektir. Payfix Üyelik numaranızı payfix profilinizde görüntüleyebilirsiniz. Payfix üyelik numarasını yazmadan yapmaya çalışacağınız para yükleme işlemlerinde ilgili tutar hesabınıza iade edilecektir.
Payfix Hesabınız Geçici olarak Kullanılamıyor Şikayeti
Payfix Dijital Hesap Cüzdanınızı aktif olarak kullanırken hesabınızın bir anda askıya alınmasına sebep olan işlemlerden kaynaklı hesabınıza giriş yapamayabilirsiniz. Böyle bir durumda Payfix Dijital Hesap Cüzdanı sizden kimliğinizi yada bilgilerinizi doğrulamanızı talep edebilir. Yaptığınız para transfer işlemlerindeki risklerden yada profil bilgilerinizdeki eksikliklerden kaynaklanabilir. Böyle bir durumda yapmanız gereken Payfix Operasyon birimi ile iletişime geçmek. Payfix Operasyon birimi mail adresi: [email protected] ‘dir. Hesap askıya alınma işlemleri konusunda operasyon birimine mail atarak hesabınızın tekrar aktif edilmesi konusunda talepte bulunabilirsiniz.
Payfix Fraud Şikayetleri
Payfix kişisel verilerin korunması amacıyla oluşturduğu anti-fraud sistemi ile dolandırıcı olduğu düşünülen hesapları askıya alabilir yada kapatabilir. Bu yasal elektronik para birimlerinin uygulamış olduğu genel bir prosedürdür. Aksini kanıtlamanız durumunda hesabınız tekrar aktif edilebilir. Payfix Anti Fraud uygulamasına takılan hesaplara giriş yapamazsınız.
Payfix Güncel Şikayetleri nereden görebilirim ?
Payfix Dijital Hesap Cüzdanı ile alakalı güncel şikayetleri şikayetvar.com adresinde bulabilirsiniz. Payfix kullanıcılarının yaşadığı sorunlara göz atabilir ve payfix hakkında detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz.
Payfix ile yaşadığınız sorunlarda Payfix ‘i nereye şikayet edebilirsiniz ?
Payfix dijital hesap cüzdanı yada diğer yasal olan bütün finansal kurum ve kuruluşları bankacılık düzenleme ve denetleme kurumu sayfasına giriş yaparak elektronik şikayet sisteminden şikayet edebilirsiniz. Bankacılık Düzenleme ve Denetleme kurumu tarafından sunulan elektronik şikayet sistemi adresine https://ebulten.bddk.org.tr/esikayet/ link üzerinden erişebilirsiniz.
Dilerseniz Payfix ile yaşadığınız sorunlara TumCasino Formunda paylaşarak form kullanıcılarınıda bilgilendirebilirsiniz. Yaşadığınız sorunlara hep birlikte çözüm arayabiliriz.